Procesul de selecție pentru profesioniști experimentați

Procesul nostru de selecție ne oferă posibilitatea de a te cunoaște prin intermediul formularului de candidatură și a interviurilor susținute cu colegii noștri. Mai multe detalii despre etapele de selecție, poți găsi mai jos:

Călătoria candidatului în PwC

Află mai multe despre PwC și pozițiile disponibile

1.   La baza relațiilor noastre de business și personale stau valorile PwC, așa că te invitam sa le citești pentru a ne cunoaște mai bine.

2.   Află mai multe despre cine suntem și ce facem.

3.   Găsește o poziție care să corespundă cu abilitățile, experiența și locația dorită. Accesează pagina web “Jobs for experienced professionals” și personalizează căutarea pentru a găsi o poziție care te interesează, apoi aplică online.

Candidatura online

Cu toții știm că prima impresie contează, tocmai de aceea te sfătuim să aloci suficient timp pentru a completa corect formularul de candidatură. Acesta conține atât secțiuni dedicate datelor personale, cât și secțiuni pentru studii, experiență profesională și abilități. Ți se poate solicita nu doar să încarci CV-ul, ci să răspunzi, de asemenea, la câteva întrebări cu referire la motivația și obiectivele tale de carieră. Completarea în sistem a informațiilor complete și cât mai exacte va facilita procesul de recrutare.

Interviul

Pe baza candidaturii tale online, îți putem solicita să vii la sediul nostru pentru un interviu cu colegii noștri pentru a te cunoaște mai bine și pentru a afla mai multe despre expertiza și competențele tale. Interviul este, de asemenea, o oportunitate pentru tine de a afla mai multe detalii despre noi. Este o ocazie bună să pui întrebări despre cerințele postului și despre activitatea pe care ar trebui să o desfășori. În funcție de nivelul poziției la care aplici, dar și de locație, numărul de interviuri poate fi diferit.

Oferta

De la interviul final până la primirea ofertei va fi un interval de timp scurt. Când primești scrisoarea de ofertă, înseamnă că ai fost invitat oficial să te alături companiei. Înainte de data de începere a activității, ar fi util să vii în vizită la sediul nostru. Acest lucru îți va da oportunitatea de a avea o conversație informală despre detaliile legate de momentul în care vei începe activitatea și, de asemenea, de a te familiariza cu locația.

Look Inside – Înainte de a te alătura echipei noastre

Look Inside este comunitatea noastră globală, online, accesibilă și de pe mobil, unde viitorii angajați pot afla la ce să se aștepte în primele lor zile și săptămâni și se pot conecta nu doar cu noi, ci și cu alți viitori angajați.

Ce căutăm

În cadrul PwC, angajații noștri trebuie să demonstreze un set de competențe principale, pe care le numim “PwC Professional”.  Acestea sunt evaluate pe parcursul procesului de selecție, iar candidații ar trebui să poată explica modul în care experiențele și punctele lor forte sunt compatibile cu fiecare dintre competențele “PwC Professional”.

Whole leadership

Avem nevoie să fii autonom și, în același timp să îi ghidezi și pe ceilalți, indiferent de gradul pe care îl ai, făcând o adevărată diferență în munca pe care o depui. Acest lucru presupune să livrezi rezultate într-un mod responsabil, autentic, inclusiv și cu entuziasm.

  • Înveți din oportunitățile tale și îți faci timp pentru a-ți dezvolta abordarea personală la muncă?
  • Îi motivezi pe ceilalți să fie cei mai buni, fie că ești membru al unei echipe sau conduci o echipă?
  • Acționezi cu integritate și menții standardele profesionale în permanență?

Business acumen

Vei veni cu noi cunoștințe în afaceri sau ai dorința de a învăța despre mediul de afaceri și poți aduce inovație și un nou mod de gândire pentru a crea valoare unică pentru clienții noștri și pentru PwC.

  • Cum te ții la curent cu tendințele în afaceri și industrie?
  • Gândești în ansamblu și iei în considerare toți factorii în momentul în care faci o recomandare?
  • Remarci oportunități în medii de afaceri în schimbare care pot adăuga valoare?

 

Technical capabilities

În rolul tău, vei folosi un set de abilități tehnice pentru a oferi calitate și valoare clienților PwC.

  • Menții standarde profesionale și de calitate în munca pe care o faci?
  • Cum îți menții și îți consolidezi expertiza și cunoștințele tehnice?
  • Împărtășești cu alții din cunoștințele tale pentru a oferi noi perspective?

 

Global acumen

Într-o lume complexă și într-o continuă schimbare, va trebui să funcționezi și să colaborezi eficient, având o mentalitate care depășește granițele geografice și culturale.

  • Modul tău de gândire implică analiza mai multor perspective?
  • Ești deschis la schimbare și vezi oportunități în procesul de schimbare?
  • Poți oferi noi perspective clienților și companiei PwC?

 

Relationship

Ai capacitatea de a construi relații de valoare, autentice și de încredere.

  • Comunici cu încredere?
  • În cadrul rețelei tale de conexiuni, construiești și menții relații puternice și autentice și dezvolți altele noi în afara acesteia?
  • Ești pasionat de furnizarea de servicii excepționale? 

 

Follow us