1. La baza relațiilor noastre de business și personale stau valorile PwC, așa că te invitam sa le citești pentru a ne cunoaște mai bine.
2. Află mai multe despre cine suntem și ce facem.
3. Găsește o poziție care să corespundă cu abilitățile, experiența și locația dorită. Accesează pagina web “Jobs for experienced professionals” și personalizează căutarea pentru a găsi o poziție care te interesează, apoi aplică online.
Cu toții știm că prima impresie contează, tocmai de aceea te sfătuim să aloci suficient timp pentru a completa corect formularul de candidatură. Acesta conține atât secțiuni dedicate datelor personale, cât și secțiuni pentru studii, experiență profesională și abilități. Ți se poate solicita nu doar să încarci CV-ul, ci să răspunzi, de asemenea, la câteva întrebări cu referire la motivația și obiectivele tale de carieră. Completarea în sistem a informațiilor complete și cât mai exacte va facilita procesul de recrutare.
Pe baza candidaturii tale online, îți putem solicita să vii la sediul nostru pentru un interviu cu colegii noștri pentru a te cunoaște mai bine și pentru a afla mai multe despre expertiza și competențele tale. Interviul este, de asemenea, o oportunitate pentru tine de a afla mai multe detalii despre noi. Este o ocazie bună să pui întrebări despre cerințele postului și despre activitatea pe care ar trebui să o desfășori. În funcție de nivelul poziției la care aplici, dar și de locație, numărul de interviuri poate fi diferit.
De la interviul final până la primirea ofertei va fi un interval de timp scurt. Când primești scrisoarea de ofertă, înseamnă că ai fost invitat oficial să te alături companiei. Înainte de data de începere a activității, ar fi util să vii în vizită la sediul nostru. Acest lucru îți va da oportunitatea de a avea o conversație informală despre detaliile legate de momentul în care vei începe activitatea și, de asemenea, de a te familiariza cu locația.
Look Inside este comunitatea noastră globală, online, accesibilă și de pe mobil, unde viitorii angajați pot afla la ce să se aștepte în primele lor zile și săptămâni și se pot conecta nu doar cu noi, ci și cu alți viitori angajați.
În cadrul PwC, angajații noștri trebuie să demonstreze un set de competențe principale, pe care le numim “PwC Professional”. Acestea sunt evaluate pe parcursul procesului de selecție, iar candidații ar trebui să poată explica modul în care experiențele și punctele lor forte sunt compatibile cu fiecare dintre competențele “PwC Professional”.
Avem nevoie să fii autonom și, în același timp să îi ghidezi și pe ceilalți, indiferent de gradul pe care îl ai, făcând o adevărată diferență în munca pe care o depui. Acest lucru presupune să livrezi rezultate într-un mod responsabil, autentic, inclusiv și cu entuziasm.
Vei veni cu noi cunoștințe în afaceri sau ai dorința de a învăța despre mediul de afaceri și poți aduce inovație și un nou mod de gândire pentru a crea valoare unică pentru clienții noștri și pentru PwC.
În rolul tău, vei folosi un set de abilități tehnice pentru a oferi calitate și valoare clienților PwC.
Într-o lume complexă și într-o continuă schimbare, va trebui să funcționezi și să colaborezi eficient, având o mentalitate care depășește granițele geografice și culturale.
Ai capacitatea de a construi relații de valoare, autentice și de încredere.