Skip to content Skip to footer
Search

Loading Results

Despre Noi

Obiectivul nostru este de a construi încredere în cadrul societății și de a contribui la rezolvarea unor probleme importante. La acest obiectiv ne raportăm pentru serviciile pe care le oferim și deciziile pe care le luăm.

Valorile noastre

Valorile noastre ne definesc identitatea, comportamentul și principiile.

Ele ne călăuzesc în activitatea cu clienții și în colaborarea dintre colegi, determină tipul de activități, la ele ne raportăm în permanență pentru succesul și eforturile noastre.

Încrederea pe care clienții, comunitățile și angajații noștri o au în PwC, împreună cu înaltele noastre standarde privind conduita etică, sunt esențiale în tot ce facem.

Obiectivul nostru este de a construi încredere în cadrul societății și de a contribui la rezolvarea unor probleme importante

Într-o lume tot mai complexă noi contribuim la funcționarea, adaptarea și dezvoltarea sistemelor complicate în beneficiul comunităților și al societății, indiferent că este vorba de piețele de capital, sistemele fiscale sau cele economice ce influențează existența companiilor și a societății.

Ne ajutăm clienții să ia decizii avizate și să acționeze eficient pe baza acestora.

Ne puteți contacta pentru asistență privind orice întrebări sau probleme.

Contactați-ne

 

The New Equation

Viziunea noastră pentru PwC, susținută de misiunea noastră, este să fie cea mai de încredere și relevantă companie de servicii profesionale din lume, care atrage cele mai bune talente și combină cele mai inovatoare tehnologii, pentru a construi încredere pentru clienți și obținerea unor rezultate de durată.

Noua strategie globală se numește ”The New Equation” și abordează provocările majore care modelează lumea de astăzi, inclusiv perturbarea tehnologică, schimbările climatice, fragmentarea geopolitică, tensiunea socială și nevoile continue cu care se confruntă organizațiile.

Prima este urgența de a răspunde cu succes la aceste schimbări, oferind rezultate susținute, care creează valoare în prezent și în viitor pentru organizații, părțile interesate, clienții lor și societate. 

A doua este nevoia de a construi încredere într-un moment în care este cu atât mai fragil și mai complicat să câștigi.

 

Playback of this video is not currently available

1:30
Follow us