Tehnologie, media şi telecomunicaţii

Tehnologia informaţiei, media şi telecomunicaţiile sunt într-o schimbare continuă şi rapidă, aducând transformări la care companii din toate celelalte industrii trebuie să se adapteze. Ca să puteţi răspunde prin soluţii inovatoare şi să vă consolidaţi poziţia pe piaţă, este nevoie ca impactul pe care aceste tendinţe îl vor să fie constant pe agenda dumneavoastră.

Pentru a vă da seama ce strategie s-ar potrivi cel mai bine pentru compania dumneavoastră, sunt necesare cunoştinţe aprofundate, experienţă considerabilă, metodologii eficiente şi o arie largă de competenţe. Pentru toate acestea, vă stăm la dispoziţie.

Explorați Blogul PwC România

Internal Server Error 500

Sorry!

The page you are looking for is currently unavailable.

  • The server may be down or there could be a network error. Please try again later.
  • Or visit the pwc.com home page and look for links to the information you want.
 
PwC logo
Taxa digitală, mai actuală ca niciodată Digital
Limitarea interacțiunii impune regândirea strategiei de piață și a forței de vânzări în industria farma. Numărul de reprezentanți medicali ar putea scădea cu 10% până la 30% Digital
O lecție din pandemie despre digitalizarea serviciilor publice – ”nevoia ne învață” și câteva observații despre viitor Digital

{{filterContent.facetedTitle}}

{{contentList.loadingText}}

Contact us

Florin Deaconescu

Florin Deaconescu

Partener, Servicii de Audit, Romania

Ionuț Simion

Ionuț Simion

Country Managing Partner, Romania

Dinu Bumbăcea

Dinu Bumbăcea

Partener, Lider al departamentului Consultanță pentru Afaceri, Romania

Gabriel Voicilă

Gabriel Voicilă

Partener, Servicii de Consultanță în Afaceri și Management, Romania

Follow us