Casele de marcat electronice, SAF-T, e-Factura, e-Transport, fiecare etapă din procesul de digitalizare a administrației fiscale a însemnat până acum presiune, efort, resurse alocate, dar va însemna mai mult de atât?
Următoarea etapă este implementarea e-TVA care ar trebui să ofere o imagine de ansamblu a tuturor datelor din contabilitate. Ce va aduce diferit e-TVA? Cum implementăm noua obligație? Va simplifica raportarea, va schimba inspecțiile fiscale? Pe măsură ce administrația fiscală colectează tot mai multe date relevante, ne așteptăm ca unele declarații să fie eliminate, analizele de risc să fie mult mai precise, iar inspecțiile fiscale să fie abordate diferit.
Vă invităm să aflați mai multe informații despre aceste subiecte pe 14 noiembrie, începând cu ora 10.00, și să discutăm, alături de invitații din partea ANAF, despre provocările implementării e-TVA și schimbarea de abordare pe care o va aduce în cadrul inspecțiilor fiscale.
Vă invităm să vă înscrieți aici
Participarea este gratuită. În cazul în care nu puteți completa formularul de înregistrare, vă rugăm să ne scrieți la ro_events@pwc.com.