”Companiile din România, asemenea celor de la nivel global, vor trebui să-și continue procesul de reinventare având în vedere evoluția rapidă a tehnologiei și a schimbărilor în materie de reglementare, pentru a fi viabile și rentabile și peste zece ani. De altfel, din sondajul nostru, reiese că tot mai mulți CEO sunt conștienți de necesitatea schimbării și iau măsuri în această direcție prin dezvoltarea de noi produse și servicii, adoptarea noilor tehnologii și încheierea de parteneriate strategice pentru îmbunătățirea capabilităților”.
Ce va însemna această reinventare pentru directorii generali din România și cum percep ei cele mai mari provocări și oportunități? Ce cred despre impactul AI? 10 CEO de top din România vorbesc în cadrul raportului despre reinventarea afacerilor și impactul Inteligenței Artificiale: Mihaela Bîtu, CEO ING Bank, Christina Verchere, CEO OMV Petrom, Omer Tetik, CEO Banca Transilvania, Sergiu Manea, CEO BCR, Lăcramioara Diaconu Pințea, Country Manager Romania, OX2, Adrian Ariciu, CEO METRO România, Ela Moraru, CEO Google Romania, Jovan Radosavljevic, GM Coca-Cola HBC Romania, Raffel Volker, CEO E.ON România și Cătălin Radu, General Manager Bristol Myers Squibb.