PwC prelucrează datele cu caracter personal ale persoanelor de contact (clienți PwC existenți sau potențiali și/sau persoane asociate acestora) cu ajutorul unui sistem de management al relațiilor cu clienții („PwC CRM”).
Colectarea datelor cu caracter personal referitoare la persoanele de contact, și adăugarea acestora în sistemul PwC CRM, este inițiată de un utilizator PwC și include numele, denumirea angajatorului, funcția persoanei de contact, telefonul, adresa de e-mail și alte detalii comerciale de contact. De asemenea, PwC CRM poate colecta date din sistemul de mesaje electronice PwC (numele expeditorului, numele destinatarului, data și ora) și calendar (numele organizatorului, numele participantului, data și ora evenimentului) referitor la interacțiunile dintre utilizatorii PwC și persoanele de contact sau terți.
Datele cu caracter personal referitoare la contactele comerciale pot fi vizibile și folosite de utilizatorii PwC pentru a afla mai multe informații despre un cont, client sau oportunitate de care sunt interesați, și pot fi folosite în următoarele scopuri:
De asemenea, PwC CRM utilizează un algoritm pentru a evalua puterea interacțiunilor dintre un utilizator PwC și o persoană de contact. Această clasificare se bazează în principal pe frecvența interacțiunii, durata, experiențele recente și timpul de răspuns.
Prelucrăm datele cu caracter personal ale contactelor noastre comerciale pe baza intereselor noastre legitime de afaceri sau a consimțământului, dacă persoanei vizate i s-a solicitat să-și exprime consimțământul. Suntem interesați de comercializarea serviciilor noastre sau de furnizarea comunicărilor pe care le considerăm de interes pentru destinatari.
Datele cu caracter personal vor fi păstrate la PwC CRM atât timp cât este necesar scopurilor stabilite mai sus (de exemplu, atât timp cât avem o relație sau trebuie să deținem o evidență a relației cu o persoană de contact comercial).