Aveți un motiv de îngrijorare pe care doriți să îl semnalați? Exprimați-vă deschis

Noi, cei de la PwC, credem în crearea unui loc de muncă favorabil incluziunii, în care oamenii să poată fi ei înșiși într-un mediu sigur ce contribuie la promovarea unei culturi deschise, în care toți să se simtă în largul lor când își prezintă ideile și provocările. Aceste valori sunt esențiale pentru identitatea noastră și modul nostru de a ne desfășura activitatea și ne ajută să asigurăm servicii de calitate clienților noștri. De aceea exprimarea deschisă și semnalarea motivelor de îngrijorare sunt o componentă importantă a identității noastre corporative.

Linia noastră de asistență și site-ul nostru - 'Exprimați-vă deschis ' – pentru transmiterea sesizărilor de integritate în condiții de confidențialitate sunt disponibile oricărui partener sau membru al personalului care observă un comportament profesional inadecvat sau neetic care nu poate fi soluționat la nivel local, sau pentru care nu se pot aplica procedurile de consultare uzuale. Terții care au motive de îngrijorare în legătură cu conduita sau comportamentul unui partener sau angajat al PwC pot utiliza la rândul lor Linia de asistență sau site-ul.

Puteți folosi Linia de asistență sau site-ul și dacă aveți doar întrebări sau doriți să știți cum puteți să vă exprimați deschis și să transmiteți sesizări de integritate.

Codul de conduită al PwC încurajează partenerii și angajații să se exprime deschis  când au de-a face cu situații sau comportamente care nu par corecte. Partenerii, angajații și terții au responsabilitatea de a-și exprima motivele de îngrijorare și a le semnala cu bună-credință, onestitate, corectitudine și respect. Ne angajăm să tratăm cu responsabilitate, deschidere și profesionalism orice suspiciuni justificate privind posibile erori profesionale. De asemenea, protejăm persoanele care ne transmit sesizări de integritate de orice formă de represalii.

Linia de asistență se poate accesa aici.

Follow us