Implementarea soluției PwC e-Invoicing presupune mai mult decât extragerea datelor din sistemul ERP și trimiterea lor în formatul necesar (de exemplu, .xml), având o serie de etape pregătitoare menite să asigure că societatea este pregătită să prezinte o factură electronică corectă și completă.
Playback of this video is not currently available
Urmăriți în video mai multe informații
Soluția informatică este personalizată pentru raportarea adecvată a facturării electronice
Reduce rata de introducere manuală a informațiilor în SPV și minimizează riscul de erori
Organizează datele de facturare în conformitate cu cerințele legii
Gestionează datele relevante și anumite informații utile cu ajutorul tehnologiei
Pune la dispoziție o infrastructură adecvată pentru conectarea cu platforma e-Factura pusă la dispoziție de ANAF
Poate fi instalată în rețeaua companiei sau poate fi accesată online (modulul AP și AR)
Taxa pentru licență acoperă actualizarea soluției, asigurând conformitatea cu cerințele privind facturarea electronică și remedierea eventualelor erori.