PwC Global Family Business Survey 2016/2017

Afacerile de familie din România - Strategia antreprenorială și planificarea succesiunii

A opta ediție a studiului bienal PwC Global Family Business Survey a fost realizată pe un eșantion de 2.802 proprietari și directori executivi din cadrul afacerilor de familie din 50 de țări la nivel global, inclusiv România. A treia ediția a raportului asupra principalelor rezultate pentru țara noastră are la bază răspunsurile a 68 de lideri ai afacerilor de familie din România.

Afacerile de familie în economie și societate

82% dintre respondenții din România consideră că măsurarea succesului dincolo de creștere și profit reprezintă unul dintre cele mai importante aspecte care caracterizează afacerile de familie.

Procesul de luare a deciziilor, mai simplu și mai rapid, este un alt aspect important care diferențiază afacerile de familie, menționat de 87% dintre respondenții din România.

În privința rolului în economie și societate, 85% dintre respondenții din țara noastră consideră că afacerile de familie aduc stabilitate în economie, iar 82% dintre afacerile de familie afirmă că fac tot posibilul pentru a sprijini comunitățile în care își desfășoară activitatea, angajând persoane din cadrul acestora și păstrând salariații chiar și în perioade economice mai dificile.

Contact us

Ionuț Simion

Ionuț Simion

Partner, Tax Services, PwC Romania

Mihai Anița

Mihai Anița

Partner, Assurance Services Leader, PwC Romania

Follow us